BMW E90 318i

Montaż Instalacji w BMW E90 z silnikiem o oznaczeniu N46B20A Wykonany w całości w naszej Firmie.
 Jak Wiadomo W serii 3 o oznaczeniu kodowym E9x nie ma miejsca na koło zapasowe. My jednak znaleźliśmy prostą i mało inwazyjną metodę przeróbki tylnej podłogi. Oryginalna wnęka z plastiku została usunięta i zastąpiona płaską blachą ocynkowaną przykręconą do fabrycznych miejsc mocowania, dzięki czemu nie naruszamy elementów konstrukcyjnych. Po przeróbce podłogi na płasko i przykręceniu zbiornika LPG podłoga zyskała wygłuszenie w postaci mat bitumiczno-filcowych.
 Następnie wykonaliśmy przeróbkę układu wydechowego wykorzystując oryginalną końcówkę wydechu. Pozwoliło to na zamontowanie pod autem zewnętrzniego zbiornika toroidalnego o pojemności 55L. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania właściciel może cieszyć się nieograniczoną przez zbiornik walcowy powierzchnią bagażową.
 Sterownik Stag Qnext został umieszczony obok sterownika benzynowego tam też zostało wykonane wpięcie emulatorów oraz pobrane zostały wszystkie konieczne sygnały sterujące. Po ustawieniu go w trybie Valvetronic ustawiliśmy go podczas jazdy na Korekty OBD oraz AFR.
Pod pokrywą kolektora umieściliśmy 4 pojedyncze wtryskiwacze AC W03
Natomiast w otworze technologicznym Podłużnicy umieściliśmy nitonakrętkę na której zamocowany został Reduktor KME Tur.